AMZS Center varne vožnje na Vranskem je svoja vrata odprl leta 2008, kot najsodobnejši center za izvajanje vadbe varne vožnje pri nas. Že od takrat sodelujemo z vsemi deležniki prometne varnosti, represivnimi organi in ostalimi, da bi izboljšali prometno varnost in kulturo vožnje v Sloveniji. Predvsem pa ljudem približali tovrstno dejavnost, jih poučili o dobrih vozniških navadah, osnovah defenzivne vožnje in splošnega zavedanja, da cesta živi. Center je zgrajen po zgledu tovrstnih centrov v Avstriji in Nemčiji. Dosega najstrožje evropske standarde, a je hkrati skladen z zahtevami slovenske zakonodaje (Zakon o vozilih). 

V prvi meri namenjen vadbi varne vožnje voznikov osebnih vozil, motornih koles, tovornih vozil in avtobusov.

Ker smo strokovno usmerjeni v različne ciljne skupine, ponujamo tudi posebne programe:

Izvajamo tudi zakonsko predpisane programe izobraževanja in usposabljanja za varno vožnjo:

AMZS Center varne vožnje omogoča tudi organizacijo in izvedbo različnih dogodkov s preventivno, komercialno in družabno vsebino.

S strokovnostjo inštruktorjev ter razvojem novih programov našim udeležencem zagotavljamo najboljše vsebine in se trudimo, da se k nam z veseljem vračajo, predvsem pa, da je vsak njihov naslednji kilometer na cesti premišljen, pričakovan, varen in prijeten.

Vadbene površine 

Poligon omogoča dnevno vadno do 10 ločenih skupin. Voznikom je omogočeno, da v nadzorovanih, varnih okoliščinah preizkusijo vozne manevre (slalom, zaviranje, umik oviri, splavanje vozila, tehnike vožnje v ovinku in reševalne manevre ob zdrsu vozila) in preverijo uporabo pasivnih in aktivnih varnostnih naprav v vozilu (ABS, ASR, ESC, ACC, AEB, 4-kolesni pogon in druge) v različnih vremenskih pogojih. Zasnova centra omogoča obratovanje v vseh vremenskih razmerah (tudi do -10 stopinj Celzija). Center je tudi dodatno osvetljen, kar omogoča izvedbo programov tudi ponoči. Ponosni smo, da smo obdani z gozdovi, a smo kljub temu za udobje najbližjih sosedov in živali na precejšnji del meje namestili protihrupno ograjo. Vadbeni del AMZS Centra varne vožnje delimo na 9 modulov, od katerih je vsak namenjen izvajanju določenih vaj, oziroma zasnovan za določen tip vožnje:

  • M1 - Modul 1 je opremljen s površinami z različno oprijemljivostjo in je namenjen dvoslednim vozilom.
    Prvi sklop modula omogoča spoznavanje vzrokov za zdrs vozila, posledice zdrsa in učenje pravilnih reakcij.
    Kombinacija hidravlično pomične plošče, drseče površine in vodnih ovir omogoča spoznavanje in učenje manevrov, s katerimi stabiliziramo drseče vozilo in se izogibamo nenadnim oviram. Vse to je mogoče preskušati na mokri drseči podlagi, in sicer pri hitrostih od 25 do 60 kilometrov na uro.
    Asfaltni del modula je namenjen manevriranju z vozilom v slalomu po suhi ali mokri podlagi.
  • M2 - Modul 2 je opremljen s površinami z različno oprijemljivostjo in je namenjen dvoslednim in enoslednim vozilom.
    Prvi sklop je drseča podlaga, kjer je možno izvajati zaviranje v sili pri različnih hitrostih.
    Drseča površina je opremljena tudi z vodnimi ovirami, tako da omogoča opravljanje vaj zaviranja z umikanjem ali samo umikanje oviram.
    Drugi sklop je asfaltna površina, kjer je zaradi posebne zasnove omogočeno spoznavanje z učinkom splavanja vozila. Poseben del steze na poligonu omogoča vzpostavitev kontroliranih poplav (pri čemer sta raven vode na cesti ali le na delu ceste pod nadzorom). Tečajniki lahko tako na tem sklopu preizkusijo, kaj se zgodi v primeru, če z delom vozila ali s celotnim vozilom pri večji hitrosti zapeljemo v stoječo vodo na vozišču.
    Tretji sklop predstavlja asfaltna površina, namenjena motoristom, kjer lahko vadijo elemente varne vožnje v ovinku, slalomu, vaje zaviranja, umikanja ter kombinacijo zaviranja in umikanja.
  • M3 - Modul 3 je opremljen s površinami z različno oprijemljivostjo in je namenjen dvoslednim in enoslednim vozilom.
    Prvi sklop modula 3 je drseča podlaga v ovinku, kjer lahko vozniki spoznavajo težave pri podkrmarjenju in prekrmarjenju, torej zdrsom prednjega ali zadnjega dela avtomobila. Ta sklop omogoča tudi podrobno spoznavanje delovanja zavor, pnevmatik, štirikolesnega pogona, elektronskih voznih pripomočkov kot so ABS, ASR in ESC. Drsna površina modula 3 je opremljena tudi z vodnimi ovirami, ki simulirajo izogibanje oviram v ovinku.
    Uporablja se tudi za motoriste, kjer lahko motoristi vadijo pravilno vožnjo v ovinek in tehniko nagibanja motorja v ovinku. Opremljen je tudi se posebno hidravlično ploščo za motorna kolesa, ki omogoča simulacijo zdrsa zadnjega dela motornega kolesa v ovinku.
  • M4 - Modul 4 je opremljen s površinami z različno oprijemljivostjo in je namenjen dvoslednim in enoslednim vozilom.
    Modul 4 združuje elemente prvega, drugega in tretjega modula, saj vsebuje drsečo površino, ki je speljana po klancu. Tako vadbišče omogoča učenje zavijanja, zaviranja, izogibanja oviram z zaviranjem, optimalno zavijanje v ovinek in učenje zaviranja pred ovinkom - na drseči ali na suhi podlagi.
    Asfaltna površina se uporablja tudi za dinamično vožnjo voznikov enoslednih in dvoslednih vozil.
  • M5 - Modul 5 je opremljen s površinami z različno oprijemljivostjo in je namenjen dvoslednim in enoslednim vozilom.
    Prvi sklop modula 5 je drseča površina, ki je namenjena zaviranju v sili po drsni podlagi navzdol, ali speljevanju v klanec, kjer se da dobro preizkusiti oprijemljivost pnevmatik in vgrajena elektronska pomagala v vozilih.
    Drugi sklop modula je asfaltna površina, ki je v povezavi z modulom 4 in 6 namenjena nadaljevalnim ali specialnim tečajem, za izvedbo različnih vaj na suhih asfaltnih površinah, vključno z vzvratno vožnjo in obračanjem, varnostno razdaljo, zaviranjem in umikanjem, …
  • M6 - Modul 6 je 1230 metrov dolga krožna steza, namenjena preizkušanju avtomobilov in pnevmatik, merjenju hrupa in izvajanju manevra menjave voznega pasu.
  • M7 - Modul 7 je zgrajen iz različnih sklopov.
    Prvi sklop je namenjen nezahtevni terenski vožnji in vsebuje več različnih ovir, ki so skupno namenjeni simulaciji večine situacij, v katerih se znajde voznik s terenskim vozilom na brezpotjih. Drugi sklop pa je namenjen zahtevnejši terenski vožnji po brezpotjih z zmogljivejšimi terenskimi vozili. Posebni del poligona je namenjen trial motorjem, kjer lahko motoristi na različnih ovirah vadijo spretnosti premagovanja ovir s trial motorji.
  • M8 - Modul 8 je makadamska steza z zavoji, ki jo uporabljajo tako vozniki enoslednih, kot dvoslednih vozil.
  • M9 - Modul 9 so ovinki za motoriste - to je asfaltirana površina z izrisanim poligonom za vadbo različnih tehnik vožnje, pri nižjih hitrostih.
    Modul 9 se uporablja tudi kot poligon za spretnostno vožnjo motoristov in kolesarjev.

 

 

AMZS darilne kartice

Obdarujte izven okvirjev - z darilnimi karticami AMZS. Na voljo v poslovnih enotah AMZS.

Več

Oglasna sporočila