Vlada je sprostila nekatere ukrepe v zvezi z zajezitvijo covida-19. Nemoteno potekajo tehnični pregledi in postopki registracije vozil, tečaji in izobraževanja v centru varne vožnje na Vranskem in v šoli vožnje. Naročite se na menjavo pnevmatik in servis vozil.
Nakupi osebnih vozil so med največjimi stroški v našem življenju. Vseeno pa velja, da so pogosto povezani z velikim tveganjem. Predvsem pri nakupu rabljenih vozil se srečujemo z veliko težavo, saj ne vemo, v kakšnem stanju nam trgovec oziroma prodajalec vozilo prodaja.
AMZS vam ponuja rešitev: Ocenitev tehničnega stanja vozila!
Namen pregleda je podati kupcu strokovno mnenje o vozilu, ki ga kupuje, oziroma mnenje o vozilu, ki se prodaja.
Pregled vozila pred nakupom ali prodajo vsebuje pregled vseh avtomobilskih sklopov in sicer karoserija, podvozje, nadvozje, notranjost, hladilni, električni in zavorni sistem, motor in krmiljenje motorja, krmiljenje, vzmetenje, prenos moči, kolesa in pnevmatike.
Odločite se lahko tudi za podroben pregled, ki poleg zgoraj navedenega zajema še pregled dokumentacije vozila, klimatske naprave in testno vožnjo.
Preglede izvajajo usposobljeni mehaniki in tehnični pregledniki, ki so zaključili ustrezno usposabljanje. Za izvedbo pregleda se obrnite na najbližji AMZS center, ki ima mehanično delavnico.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.