Zelena transverzala

V hribe in gore varno, brez gneče in brez smeti

Zelena transverzala vas vabi v gore in hribe, kjer ni (takšne) gneče kot na najbolj obljudenih gorskih ciljih, kjer z našim obiskom ne ranimo okolja in kjer še vedno lahko najdemo svoj mir. 

Cilji Zelene transverzale

Zakaj pobuda Zelena transverzala? 

Zeleno transverzalo za odkrivanje manj znanih kotičkov Slovenije sestavlja 10 ciljev. Nasvet za zeleni izlet najdete v Motoreviji in na digitalnih kanalih AMZS ter partnerjev. Prvi zeleni izlet, objavljen v Motoreviji julij-avgust 2022, je izlet na Čreto na Dobrovljah v Spodnji Savinjski dolini, nov izlet pa bo objavljen v vsaki nadaljnji številki:

  • dolina Lomščice, Dom pod Storžičem 
  • Benečija, izlet na Kolovrat
  • Moravško, Limbarska gora
  • Šentjur z okolico, izlet na Resevno
  • Kambreško, izlet na Korado
  • Obsotelje, izlet na Silavec nad Podčetrtkom
  • Krvavec, izlet na Zvoh
  • Ivančna Gorica, Lavričeva pot
  • Mojstrana, izlet na Grančišče

Zberite vsaj tri žige in sodelujte v nagradnem žrebanju! 

  • 5-krat naglavna svetilka Petzl
  • 5-krat termo čutara iz nerjavečega jekla
  • 7-krat večnamenski trak z motivom markacije
  • 2-krat planinski zemljevid PZS
  • 1-krat knjiga Osnove planinstva
  • 1-krat bon za AMZS članstvo v vrednosti 40 €
  • 5-krat AMZS kolesarski bidon
  • 4-krat AMZS Pozorne nogavičke

V žrebanju boste sodelovali vsi, ki boste kartonček z vsaj tremi žigi z vrhov Zelene transverzale in s svojimi osebnimi podatki (ime, priimek, naslov, telefonska številka in/ali e-naslov) poslali do 31. avgusta 2023, in sicer po pošti na naslov AMZS, Dunajska cesta 128, 1000 Ljubljana, ali po e-pošti na naslov clanstvo@amzs.si (kartonček fotografirajte ali preslikajte). 

Pravila natečaja Zelena transverzala 

 

Če želite kartonček za zbiranje planinskih žigov Zelene transverzale in sodelovati v žrebanju za nagrade, prosimo, izpolnite obrazec.

Privolim, da lahko Skupina AMZS zbira, shranjuje in uporablja (v nadaljevanju: obdeluje) moje osebne podatke.

Prikaži vse
Želim biti seznanjen s ponudbo

prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, multimedijskih platform, aplikacij, spletnih mest družbe in družbenih omrežij:

Pomagajte izboljšati storitve

 

Oglasna sporočila