FIA preventivno-izobraževalna akcija »Stay Bright« - Ostani viden

Novice

AMZS se pridružuje nacionalni preventivni akciji za večjo varnost in vidnost pešcev, ki poteka med 3. in 16. 10., z izvajanjem širše mednarodne kampanje pod okriljem mednarodne avtomobilistične zveze FIA.


Naslov kampanje je »Stay Bright« ali v prevodu »Ostani viden«. V preventivni akciji sodelujemo avto-moto klubi 15 držav: Francija, Velika Britanija, Italija, Portugalska, Slovaška, Danska, Latvija, Belgija, Češka, Norveška, Azerbajdžan, Nigerija, Madžarska, Bolgarija in Slovenija.

Namen kampanje je izboljšati vidnost najmlajših udeležencev v prometu v jesensko-zimskem času, ko so dnevi krajši. Ciljna skupina so otroci stari med 8-12 let, vključili pa bomo tudi vrtčevske otroke, dijake in seniorje.

V okviru akcije bomo razdelili 4.000 odsevnih nalepk in 4.000 odsevnih obeskov Stay Bright.

Ostani viden

Materiali akcije Ostani viden/Stay Bright: 

Plakat_Ostani viden.pdf

Strip Stay Bright_eng.pdf

Strip_Ostani viden_slo.pdf

 

Ključne besede


Prometna varnostotrociOtrok na kolesu

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

Priljubljenost članka

Shrani

Delite s prijatelji