AMZS centri so ODPRTI po ustaljenem urniku. Izjemi sta šola vožnje in center varne vožnje. V skrbi za svoje in naše zdravje prosimo, da spoštujete ukrepe za preprečevanje širjenja covida-19. Hvala, ker smo #SkupajSkrbni.
Med svojim nedavnim obiskom v Sloveniji je evropska komisarka za mobilnost in promet mag. Violeta Bulc obiskala tudi AMZS Center varne vožnje na Vranskem.
Evropsko komisarko sta v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem sprejela vodja področja varna mobilnost pri Avto-moto zvezi Slovenije mag. Jure Kostanjšek in direktorica AMZS, d. d., mag. Lucija Sajevec. S sodelavci sta ji predstavila center in programe varne vožnje, komisarka pa je opravila tudi testno vožnjo, ki jo je zelo navdušila:
Vožnja je bila izjemna izkušnja in jo priporočam vsakemu vozniku oziroma voznici. Predvsem pa je to odlično opremljen center. Verjamem, da je to smer, v katero moramo, če želimo zmanjšati število nesreč s smrtnim izidom in hudimi telesnimi poškodbami, ne le na slovenskih, temveč tudi na evropskih cestah.
Evropska komisarka je obljubila, da se bo v AMZS Center varne vožnje na Vranskem še vrnila: »S kolegom sva že preverjala urnike. Upam, da se bomo julija udeležili pravega oziroma intenzivnega tečaja varne vožnje, ne le poskusne vožnje.«
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.