Ne spreglej me!

Za večjo varnost kolesarjev in motoristov

V okviru mednarodne kampanje Think bikes, ki jo je prvi izvedel britanski avtomobilski klub AA, podprla pa mednarodna avtomobilistična zveza FIA, je leta 2015 tudi AMZS izvedel kampanjo Ne spreglej me, namenjeno povečanju zavedanja voznikov avtomobilov o prisotnosti kolesarjev in motoristov na cesti. Cilj kampanje je bil ozavestiti voznike, kako pomembna je uporaba vzvratnih ogledal, saj lahko z njihovo pomočjo vozniki kolesarja ali motorista pravočasno opazimo, s tem pa tudi prilagodimo svojo vožnjo. 

Prilepi nalepko in vozi previdno!

V sklopu akcije je AMZS razdelil 100.000 nalepk s simbolom kolesarja in simbolom motorista, ki jih vozniki avtomobilov nalepijo na zunanja vzvratna ogledala. Transparentne trikotne nalepke v živo rumeni barvi opozorijo voznika na možnost pojava kolesarja na desni oziroma motorista na levi strani vozila. 


Kolesarji in motoristi sodijo med bolj ogrožene skupine udelžencev v cestnem prometu, saj je je enosledno vozilo precej težje opaziti. Čeprav kolo in motorno kolo uporablja precej manj uporabnikov, kot se jih vozi z osebnimi avtomobili, podatki kažejo, da je delež najhujših prometnih nesreč pri tej skupini udeležencev v prometu relativno visok.

AMZS se za podporo pri uzvedbi kampanje zahvaljuje Zavarovalnici Triglav, slovenski policiji, Zvezi moto klubov Slovenije in Mariborski kolesarski mreži.

Plakat

 

AMZS darilne kartice

Obdarujte izven okvirjev - z darilnimi karticami AMZS. Na voljo v poslovnih enotah AMZS.

Več