Ostani viden

FIA preventivno-izobraževalna akcija »Stay Bright«

AMZS se je z izvajanjem mednarodne kampanje pod okriljem mednarodne avtomobilistične zveze FIA pridružil nacionalni preventivni akciji za večjo varnost in vidnost pešcev. Ta je potekala med 3. in 16. 10. 2016.

Naslov kampanje je »Stay Bright« ali v prevodu »Ostani viden«. V preventivni akciji so sodelovali avto-moto klubi iz 15 držav, članic FIA (Francija, Velika Britanija, Italija, Portugalska, Slovaška, Danska, Latvija, Belgija, Češka, Norveška, Azerbajdžan, Nigerija, Madžarska, Bolgarija in Slovenija).

Namen kampanje je bil v jesensko-zimskem času, ko so dnevi krajši, izboljšati vidnost najmlajših udeležencev v prometu. Ciljna skupina so bili otroci, stari med 8 in 12 let, v aktivnosti pa so bili vključeni tudi vrtčevski otroci, dijaki in seniorji.

AMZS je med akcijo razdelil 4.000 odsevnih nalepk in 4.000 odsevnih obeskov Stay Bright.

Ostani viden