Aplikacija AMZS

Za natančno spremljanje zastojev in drugih prometnih informacij vam je na voljo posodobljena aplikacija AMZS, ki je nepogrešljiva tudi kot napredni sistem klica za pomoč na cesti.

Na voljo za mobilnike z operacijskim sistemom iOS in Android!

Ključna prednost AMZS aplikacije je, da poleg pretočnosti prometa in lokacije zastojev obvešča tudi o tem, kako dolg je zastoj in koliko časa bo voznik v njem izgubil, ter o vseh drugih (izrednih) razmerah na cesti. S pravočasno pridobitvijo takšne informacije si lahko vozniki lažje organizirajo svojo pot in čas, ki ga zanjo porabijo. Aplikacija opozarja tudi na bližino šol (voznik lahko na podlagi obvestila prilagodi vožnjo, upoštevaje, da so na cesti otroci) in na morebitne kritične situacije (npr. o nasproti vozečem vozilu na avtocesti ali hitri cesti) ter izredne razmere na cesti (zasneženo cestišče, megla …), kar pri vozniku vzbudi večjo pozornost in omogoča hitrejšo ter pravočasno prilagoditev vožnje.

V AMZS smo pri razvoju upoštevali še en vidik varne vožnje in pisna opozorila v aplikaciji nadgradili v glasovna.

AMZS aplikacija obvešča tudi o radarjih

AMZS aplikacija vsebuje najširši vir prometnih informacij (prometne kamere, podatke državnih institucij, »glas ljudstva« – radijski poslušalci), za relevantnost katerih skrbi AMZS s pomočjo poslušalcev in prometnega centra Radia 1. Vključuje tudi obvestila o stacionarnih radarjih, policijskih kontrolah in drugem dogajanju na poti.

SOS gumb za pomoč na cesti

Prometne informacije pa so le del celotne AMZS aplikacije. Članom AMZS namreč omogoča, da imajo z njeno pomočjo vselej pri roki vse o svojem članstvu: virtualno člansko kartico (ki nadomešča kartico v fizični obliki), podatke o tem, kateri družinski člani so vključeni v članstvo, o izbranem avto-moto društvu, datumu poteka članstva, številki police turističnega zavarovanja v tujini, poleg tega pa tudi informacijo o vseh ugodnosti, ki jih imajo kot člani AMZS (nabor ugodnosti, kje in kako jih lahko koristijo). Velika dodana vrednost pa je predvsem poenostavljen sistem klica v primeru prometne nesreče ali okvare vozila.

Oseba, ki si aplikacijo naloži na svoj pametni mobilni telefon ali tablični računalnik, najprej vnese svoje podatke, če je član AMZS pa tudi svoje članske podatke, in se s tem identificira kot uporabnik omenjene mobilne naprave. V primeru okvare ali poškodbe vozila pa lahko zgolj s funkcijo »pokliči AMZS« operaterju že sporoči podatke o lokaciji nesreče oziroma okvare.

Uporabnikom AMZS aplikacije, ki so si jo na svoje pametne mobilne naprave naložili še pred navedenimi novostmi, se ta ni osvežila avtomatsko, zato si jo morajo izbrisati in jo ponovno naložiti, najenostavneje s poslanim sms sporočilom s ključno besedo AMZS na 3131. Uporabnikom nekdanje aplikacije Radar alarm se je ta avtomatsko spremenila v AMZS aplikacijo, razen, če nimajo nastavljene avtomatske posodobitve mobilne naprave – v tem primeru si morajo AMZS aplikacijo ročno posodobiti. V primeru kakršnih koli težav lahko uporabniki pokličejo tudi informacijski center AMZS na brezplačno telefonsko številko 080 28 20.

V AMZS uporabnikom še svetujemo, naj aplikacijo redno osvežujejo, saj se bo ta vseskozi razvijala. AMZS se bo namreč trudil skrbeti za nove funkcionalnosti ter posodobitve, ki bodo pripomogle k varnejšim in brezskrbnim potem.

Več o funkcionalnostih aplikacije

Prometne informacije

Bodite na tekočem z dogajanjem na cestah. Prometnim razmeram je sedaj dodana tudi informacija o pretočnosti in pričakovanih zamudah ob gneči in zastojih. 

Članske ugodnosti

Članom AMZS je na voljo pregled vseh ugodnosti, ki so jim na voljo, s poudarkom na prihrankih na katere lahko računajo. 

Članu je tako vedno na voljo vpogled v vse ugodnosti, ki mu jih nudi njegov paket članstva, poleg tega pa tudi seznam brezplačnih storitev, ki jih je že koristil in tistih, ki so mu še na voljo v tekočem članskem letu.

Klic na pomoč

Nič več čakanja na telefonski zvezi! Uporabniku aplikacije je na voljo poenostavljen sistem klica v primeru prometne nesreče ali okvare vozila. 

Oseba, ki si aplikacijo naloži na svoj pametni mobilni telefon ali tablični računalnik, najprej vnese svoje podatke, če je član AMZS pa tudi svoje članske podatke, in se s tem identificira kot uporabnik omenjene mobilne naprave. Vnese lahko tudi podatke o vseh vozilih, ki jih običajno uporablja. S tem poskrbi, da mu v primeru okvare ali poškodbe vozila ne bo potrebno vseh podatkov navajati v pogovoru z operaterjem.

V primeru nesreče ali okvare za naročilo pomoči na cesti ni več potreben dolgotrajen telefonski razgovor, temveč aplikacija podatke posreduje sama. Uporabnik v aplikaciji za ta namen izbere funkcijo Pokliči AMZS.

Aplikacija uporabnika najprej pozove, da potrdi svojo lokacijo. Natančnost lociranja je odvisna od tehnologij, ki jih mobilnik poseduje, oziroma od funkcij, ki jih ima uporabnik v svojem mobilniku izbrane. Če ima mobilnik delujoč GPS sprejemnik bo lokacija v večini primerov določena do nekaj metrov natančno. Če pa uporabnik v mobilniku nima GPS sprejemnika, bo lokacija določena na podlagi triangulacije med tremi najbližjimi oddajniki mobilnega operaterja. V obeh primerih mora uporabnik imeti omogočen tudi prenos podatkov, saj je le tako možen tudi prikaz zemljevida.

V naslednjem koraku uporabnik izbere vozilo, ki ga uporablja. Če je to eno izmed vozil, ki jih je uporabnik vnesel predhodno, ga izbere iz seznama, sicer pa je na voljo naknaden vpis podatkov o vozilu.

Zadnji korak pred klicem je izbira vrste okvare. Po naših izkušnjah je v večini primerov možna določitev vrste okvare tudi brez podrobnega mehaničnega znanja. Aplikacija vam da na voljo izbiro vrste okvare iz kratkega seznama najbolj pogostih okvar.  To so okvare kot:

  • prazen akumulator,
  • prazna ali počena pnevmatika,
  • napačno gorivo,
  • prazen rezervoar za gorivo, itd.

Če vrste okvare ne znate določiti, lahko korak enostavno preskočite.

Sledi le še ukaz za klic na pomoč in podatki o članu, vozilu in lokaciji se samodejno posredujejo našim operaterjem. Prenos teh podatkov poteka prek brezžičnega podatkovnega prenosa, ki je v omrežju v tistem trenutku na voljo. V kolikor to ni možno, se prenos izvede prek SMS sporočila. V tujini se podatki ne prenašajo zaradi stroškov roaminga, se pa še vedno vzpostavi klic v klicni center AMZS.

Operater, ki bo sprejel uporabnikov klic, bo vse podatke že imel v svojem programu za obravnavo primera. Podatke, ki jih je uporabnik pred klicem izpustil, bo lahko navedel v razgovoru z operaterjem.

Naš mehanik bo nato v najkrajšem možnem času prihitel na kraj neljubega dogodka in odpravil napako ali pa poskrbel za vleko vozila do najbližje poslovne enote AMZS ali pooblaščenega servisa.

Priljubljene lokacije

Uporabnikom bo v pomoč možnost dodajanja priljubljenih lokacij, seveda pa nismo pozabili na lokacije naših poslovnih enot, storitev, ki jih posamezna enota opravlja, in kontaktni podatki. Tako se bodo lahko kjerkoli v Sloveniji za pomoč obrnili na najbližjo poslovno enoto AMZS, pa naj bo to v zvezi z našimi prodajnimi artikli, mednarodnimi dokumenti ali pa za tehnično pomoč.

Prenos in namestitev aplikacije

Aplikacijo si lahko prenesete prek spodnjih povezav:

Za namestitev aplikacije ne potrebujete naprednega računalniškega znanja, ob zagonu le sledite navodilom na zaslonu. Po namestitvi vam svetujemo, da si čim prej vzamete nekaj minut časa in vnesete svoje podatke in podatke o vozilih, ki jih uporabljate. Le tako boste lahko v primeru okvare ali nezgode postopek za klic na pomoč na cesti izvedli hitro in brez nepotrebnega čakanja na telefonski zvezi.

Nikakor vam ne privoščimo, da bi se vam potreba po uporabi funkcije AMZS pomoč pojavljala prepogosto, vseeno pa si želimo, da bi bila vaša pot do nas in naše pomoči v takšnem primeru čim krajša.

 

 

Še niste član AMZS?

Včlanite se in prihranite!

Naprej