AMZS klicni center

Ko potrebujete zanesljivega sogovornika

Vsak klic na številko 1987 ali +386 1 5305 353 je sprejet v AMZS klicnem centru (AKC). Ekipo klicnega centra v vsakem trenutku sestavlja vsaj en dispečer in telefonski operaterji:

  • dispečer skrbi za usklajevanje in sledenje naših vozil,
  • operaterji sprejemajo klice in poskrbijo za prevzem potrebnih podatkov.

Število operaterjev se prilagaja glede na čas dneva in pričakovane razmere v prometu tekom leta, tako poskrbimo za čim krajšo čakalno dobo na telefonski zvezi. Tako dispečerji, kot tudi operaterji so izkušeni in ustrezno tehnično izobraženi, da lahko iz voznikovega opisa okvare ali poškodbe presodijo nadaljnje ukrepanje. Na podlagi njihove presoje je na lokacijo okvare oz. nesreče poslano vozilo za pomoč na cesti ali vleko.

Žal je včasih potrebno - predvsem v primeru izvajanja pomoči v imenu pooblaščenih servisov - od voznika pridobiti veliko količino podatkov, ne samo o lokaciji okvare, temveč tudi o samem vozilu. Ob klicu zato vedno imejte pri sebi svojo člansko kartico (če ste član AMZS) in prometno dovoljenje vozila

Aplikacija AMZS za mobilnike

Postopek klica je močno olajšan imetnikom pametnih mobilnikov z našo aplikacijo.

Uporabnik lahko svoje članske podatke in podatke o vozilih, ki jih uporablja, v aplikacijo vnese že ob namestitvi. V primeru potrebe po pomoči na cesti bo aplikacija, ob izbiri funkcije Pokliči AMZS, operaterju sama posredovala podatke o članu, vozilu in lokaciji. Vozniku je tako prihranjeno zamudno narekovanje podatkov.

Nikakor vam ne privoščimo, da bi se vam potreba po uporabi funkcije Pokliči AMZS pojavljala prepogosto, vseeno pa si želimo, da bi bila vaša pot do nas in naše pomoči v takšnem primeru čim krajša.

 

Aplikacija AMZS

Nič več čakanja na telefonski zvezi! Uporabnikom mobilnih naprav je na voljo brezplačna aplikacija AMZS.

Prenesi