AMZS centri so ODPRTI po ustaljenem urniku. V skrbi za svoje in naše zdravje prosimo, da spoštujete ukrepe za preprečevanje širjenja covida-19. Hvala, ker smo #SkupajSkrbni.
Že doslej je v Nemčiji veljala le situacijska zimska oprema, ki je opredeljevala, da mora v primeru zimskih voznih razmer vozilo biti opremljeno z ustrezno zimsko opremo.
Po podatkih nemškega avtokluba ADAC pa s 6. novembrom 2010 stopi v veljavo novi zakon o zimski opremi, ki nekoliko bolj podrobno opredeljuje obvezno zimsko opremo in razmere v katerih je potrebna. Tako bo po novem zimska oprema obvezna v primeru sneženja, zglajenega snega, snežne brozge, poledice, ivja ter v splošnem ob vseh snežnih ali ledenih padavinah.
Za ustrezno zimsko opremo osebnih vozil se smatrajo štiri pnevmatike, ki so namenjene vožnji v snegu, to pomeni, da morajo biti opremljene z oznako M+S ali simbolom snežinke. To zajema tako zimske pnevmatike, kot tudi celoletne pnevmatike. Uporaba letnih pnevmatik in snežnih verig po zakonu ni primerna. Vozila s štirikolesnim pogonom niso izjema. Za tovorna vozila nad 3,5 t je predpisana uporaba zimskih pnevmatik le na pogonskih oseh.
Kazen za neuporabo zimske opreme je 40 EUR, v primeru oviranja prometa pa minimalno 80 EUR. Predpis velja tako za vozila registrirana v Nemčiji, kot tudi za vozila iz drugih držav.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.