Zavarovanje za vozila

V AMZS d.d. želimo ostati vaš Pravi prijatelj. Zato smo vam, skupaj z vašo zavarovalnico, omogočili sklenitev avtomobilskega zavarovanja na daljavo. Medtem ko ostajate v družbi vaših najdražjih, vam AMZS zavarovalni zastopniki, s svojim znanjem in strokovnostjo, stojijo ob strani na daljavo. Tako prihranite čas.

Informativni izračun

Ob sklenitvi zavarovanja Allianz brezplačno AMZS članstvo

V AMZS centrih boste ob sklenitvi avtomobilskega zavarovanja pri zavarovalnici Allianz prejeli brezplačno AMZS članstvo Po meri, obstoječi člani pa dobroimetje v višini 10 €, ki ga boste lahko izkoristili ob podaljšanju članstva.

Še več – v mesecu januarju vas ob sklenitvi AMZS članstva Po meri in avtomobilskega zavarovanja pri Zavarovalnici Allianz dodatno nagradimo s 5 € dobroimetja za nakup e-vinjete, ki ga lahko unovčite v vam najbližjem AMZS centru.

Če ste avtomobilsko zavarovanje Allianz sklenili v AMZS centrih, lahko prijavo škode in rezervacijo termina cenitve ter popravilo vozila uredite na 031 307 431 ali v katerem koli AMZS centru po Sloveniji.

Pri zavarovalnici Allianz lahko v okviru avtomobilskih zavarovanj kritja izberete v štirih paketih: Comfort, Plus, Ekstra in Max. Po kritju najbogatejši paket Max vključuje kritja avtomobilske odgovornosti, AO plus oz. zavarovanje voznika, pravno zaščito, kritje škode ob naravni katastrofi, požaru, eksploziji, naletu na živali, tatvini, vandalizmu, zavarovanje voznika in sopotnika, zavarovanje stekla, zavarovanje izgube vrednosti vozila, popolno kasko zavarovanje in pomoč na cesti.

Darilo ob sklenitvi zavarovanja na daljavo

Vsi, ki boste avtomobilsko zavarovanje sklenili od doma, boste prejeli tudi QR kodo, s katero ob registraciji vozila v enem izmed naših centrov prejmete uporabno darilo!

Kako skleniti avtomobilsko zavarovanje na daljavo?

Sklenite avtomobilsko zavarovanje že danes. Potrudili se bomo, da najdemo najboljšo ponudbo za vas!

Informativni izračun avtomobilskega zavarovanja

Za pripravo najugodnejše ponudbe potrebujemo podatke z vaše trenutne zavarovalne police. Prosimo vas, da zavarovalno polico zavarovanja AO skenirate ali pa preprosto fotografirate in datoteko naložite v tem oknu.

Vsi podatki, ki jih boste oddali prek tega obrazca, bodo uporabljeni izključno za namen priprave ponudbe avtomobilskega zavarovanja in hranjeni v skladu z zakonom. Če se želite naročiti na naše e-novice, potrdite kljukico spodaj.

Privolim, da lahko Skupina AMZS zbira, shranjuje in uporablja (v nadaljevanju: obdeluje) moje osebne podatke.

Prikaži vse
Želim biti seznanjen s ponudbo

prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, multimedijskih platform, aplikacij, spletnih mest družbe in družbenih omrežij:

Pomagajte izboljšati storitve

Zastopnik Gregor mi je pripravil avtomobilsko zavarovanje, kot sva se dogovorila po telefonu. Natančno mi je predstavil tudi potek podpisovanja police, s tem namenom sem mu zaupala tudi svoj e-naslov ter mobilno številko.

Po najinem pogovoru sem na svoj e-naslov prejela celotno dokumentacijo, hkrati pa na svoj mobilni telefon tudi posebno kodo, s katero sem se identificirala in preko povezave vse dokumente pregledala in podpisala.

S sklenitvijo zavarovanja na daljavo sem prihranila čas, čakata me le še podaljšanje veljavnosti prometnega dovoljenja in tehnični pregled. Zelo sem bila zadovoljna s svetovanjem zastopnika, saj se mi je posvetil in si vzel čas za moje želje ter zahteve in jih potem preslikal na polico. Super je tudi to, da imam vso dokumentacijo v elektronski obliki, torej jo lahko enostavno kadarkoli pogledam.

Darinka Medved

Želite več informacij?
Vprašanja v zvezi z avtomobilskim zavarovanjem nam lahko pošljete na zavarovanje@amzs.si.

AMZS Informativni izračun zavarovanjaV AMZS d.d. sklepamo avtomobilska zavarovanja za naslednje zavarovalnice:

  • ALLIANZ Slovenija, podružnica, Dimičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
  • GENERALI zavarovalnica d.d., Kržičeva ulica 3, 1000 Ljubljana
  • GRAWE zavarovalnica d.d., Gregorčičeva ulica 39, 2000 Maribor
  • Zavarovalnica Sava, zavarovalna družba, d.d., Cankarjeva ulica 3, 2000 Maribor
  • ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana

Pravilnik o reševanju pritožb in reklamacij zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj – avtomobilska zavarovanja

V AMZS d.d. sklepamo avtomobilska zavarovanja za naslednje zavarovalnice:

  • ALLIANZ Slovenija, podružnica, Dimičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
  • GENERALI zavarovalnica d.d., Kržičeva ulica 3, 1000 Ljubljana
  • GRAWE zavarovalnica d.d., Gregorčičeva ulica 39, 2000 Maribor
  • Zavarovalnica Sava, zavarovalna družba, d.d., Cankarjeva ulica 3, 2000 Maribor
  • ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana

V družbi AMZS d.d. imamo vzpostavljen postopek reševanja vseh oblik pritožb in reklamacij (pisnih in ustnih), posredovanih s strani naših strank, poslovnih partnerjev ter zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj ter združenj potrošnikov na področju sklepanja avtomobilskih zavarovanj (v nadaljevanju: stranka).

S sistematičnim obvladovanjem prejetih pripomb, pritožb in reklamacij želimo povečati zadovoljstvo svojih strank, zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, združenj potrošnikov ter partnerjev ter izboljševati delovne procese.

Postopek reševanja pritožb in reklamacij:

1. Vložitev pritožbe oziroma reklamacije

Stranka lahko pritožbo oziroma reklamacijo vloži na naslednje načine; preko elektronskega naslova: zavarovanje@amzs.si, po pošti na naslov AMZS d.d., Dunajska 128a, 1000 Ljubljana, telefonsko na telefonsko številko tajništva družbe: 00368 1 5305116 ali osebno v poslovni enoti, v kateri je bilo zavarovanje sklenjeno, kjer zaposleni o reklamaciji sestavi zapisnik in ga posreduje vodstvu družbe.

2. Vsebina pritožbe oziroma reklamacije

Pritožba oziroma reklamacija mora vsebovati:

  • podatke o stranki, ki vlaga pritožbo oziroma reklamacijo (ime, priimek, domači naslov ter elektronski naslov in kontaktno telefonsko številko),
  • navedbo oziroma kratek opis dogodka (storitve), ki jo reklamira,
  • navedbo, pri kateri zavarovalnici je bila sklenjena zavarovalna polica in zahtevek.

V primeru, da pritožba oziroma reklamacija ne vsebuje vseh navedenih sestavin, mora stranka priložiti ali dodatno pisno razjasniti dejstva oziroma vsebino.

3. Reševanje pritožbe oziroma reklamacije

Po prejemu pisne pritožbe oziroma reklamacije stranki odgovorimo v obliki osebnega sporočila ali ustnega nagovora najkasneje v roku 3 delovnih dni in sicer o tem, da je reklamacija sprejeta, evidentirana ter se rešuje.

Pritožbe zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, ki se nanašajo na ravnanje zavarovalnice, obravnava pritožbeni organ zavarovalnice v skladu s pravilnikom, ki ureja pritožbeni postopek posamezne zavarovalnice, na katero se nanaša domnevna kršitev, in se obravnava v internem pritožbenem postopku zavarovalnice.

Dodatne informacije o omenjenih postopkih so objavljene v zavarovalnih pogojih, ki veljajo za sklenjeno zavarovanje, ter spletnih straneh zavarovalnic, v imenu in za račun katerih sklepamo zavarovanja.

V primeru nestrinjanja z rešitvijo pritožbe oziroma reklamacije in odločitvijo v internem pritožbenem postopku zavarovalnice, ali če o pritožbi ni odločeno v roku 30 dni, je možen postopek izvensodnega reševanja pri Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem združenju (naslov: Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, e-naslov: irps@zav-zdruzenje.si, telefonska številka: 01 3009381, spletni naslov www.zav-zdruzenje.si).

Vpogled v register zavarovalnih zastopnikov Družbe za avtomobilska zavarovanja je mogoč na sedežu družbe AMZS d.d., Dunajska 128a, Ljubljana v delovnem času s predhodno najavo na telefonsko številko 01 5305 116.

 

 

Oglasna sporočila